Veelgestelde algemene vragen
Meest gestelde vragen Algemeen
Hebben jullie producten op voorraad?
Ja, wij hebben de meest courante artikelen altijd op voorraad. Bovendien krijgen wij wekelijks containers binnen waarmee wij onze voorraden aanvullen. Op de webshop kan de voorraad niveaus per artikel bekijken.
Leveren jullie ook buiten Nederland?
Ja, wij zijn een internationaal georiënteerd bedrijf en leveren wereldwijd.
Hebben jullie ook een showroom waar we kunnen komen kijken?
Ja, we hebben een showroom in Breda en een magazijn showroom in Alkmaar maar we hebben ook een uitgebreid dealernetwerk die veel van producten verkopen. Kijk voor informatie op onze website.
Ik ben een architect/designer, mag ik ook mijn klant meenemen naar de showroom?
Ja, dat mag natuurlijk altijd!
Moet ik altijd transportkosten betalen?
Ja, in principe wel, tenzij je het zelf op komt halen.
Binnen Nederland: €65,- per pallet beladen tot maximaal 1.000kg.
Naar België: €75,- per pallet beladen tot maximaal 1.000kg.
Overige landen: prijs op aanvraag.
Hoelang is de garantie?
Na betaling van de factuur is de garantie een jaar geldig op fabricagefouten. Kleurverschil, maatverschil, kleine imperfecties behoren tot de handgemaakte tegelindustrie en vallen niet onder de garantie. Ook op reeds gelegde vloeren/wanden of verkeerd behandelde tegels kan niet worden gereclameerd. U kunt voor een bescheiden bedrag garantie bijkopen voor 5, 10, of 20 jaar.
Kan ik ook tegels terugsturen?
Ja, dat kan binnen 30 dagen na ontvangst in originele onbeschadigde dozen op uw eigen kosten.
Kan ik op rekening betalen?
Nee je kan bij ons niet op rekening betalen
Plaatsen jullie de tegels zelf?
Nee, dat doen wij niet maar wij kunnen je vaak wel in contact brengen met een tegelzetbedrijf dat gewend is om met onze producten te werken.
Hoeveel samples kan ik bestellen?
Maximaal 4 per collectie. Het kan zijn dat wij een kleinere maat opsturen dan het originele product. Transportkosten worden altijd in rekening gebracht.
Ik woon op een plek waar een grote vrachtwagen niet kan komen.
Dat is geen probleem, laat ons dat bij je bestelling weten dan sturen wij een kleine vrachtwagen/bestelbus..
Leveren jullie de tegels tot in huis?
Wij leveren de tegels tot aan de voordeur.
Hoe moet ik de tegels onderhouden?
Lees hiervoor onze leg en onderhoudsgids. Gebruik enkel reinigingsproducten die wij aanbevelen.
Hebben jullie tegels met korting?
Ja, wij hebben een factory outlet. Daar staan artikelen die uit de collectie gaan en die tegen aantrekkelijke prijzen te koop staan. Maar op=op, zolang de voorraad strekt.
Ik kom er niet helemaal uit, kan ik advies krijgen?
Ja, wij hebben ervaren mensen in ons team die je zeker kunnen adviseren. Neem gerust contact met ons op.
Ik spreek slecht Nederlands, spreken jullie ook andere talen?
Ja, naast Nederlands spreken wij Engels, Frans, Duits, Italiaans en Joegoslavisch.
Als ik iets bij jullie wil bestellen wat niet op voorraad is, wat is dan de levertijd?
Dat verschilt per product en is o.a. afhankelijk van de capaciteit in het atelier en het transportschema van de vervoerders. Je moet rekening houden met zeker 16 weken, maar om het exact te weten kan je beter contact met ons opnemen zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
Kan ik een btw factuur krijgen?
Ja dat kan, als je ingeschreven staat bij de kvk vul dan het btw nummer in op het bestelformulier.